Mijn transactie werd geweigerd door paysafecard. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?

Als je probeert geld te storten, maar je transactie door paysafecard geweigerd wordt of als je een probleem met de betaalpagina van paysafecard ondervindt, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk:

 

• Je saldo is niet toereikend: herlaad je kaart en probeer opnieuw

• Er lijkt iets fout te zijn gegaan bij het invoeren van je gegevens (kaartnummer, vervaldatum ...): controleer je gegevens en probeer opnieuw

• Je hebt je gebruikslimietbereikt: probeer het later opnieuw

• Er is een technisch probleem opgetreden bij de bank: probeer het later opnieuw

• Je kaart is niet in België gekocht: je kan deze niet gebruiken.

 

Neem (van maandag tot vrijdag tussen 10.00 uur en 22.00 uur) telefonisch contact op met paysafecard via 0800 0729 7233 of neem contact op per e-mail via info@paysafecard.com.

 

Vergeet niet dat je ook een storting kan maken met je bankkaart via Bancontact of via HiPay.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 3

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen