Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?

Er zijn 2 soorten limieten op Circus: persoonlijke limieten en de standaardlimiet.
 
Persoonlijke limieten
 
Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst moment wijzigen via de instellingen van je account.
 
 
 
Als je je limiet verlaagt, is de wijziging onmiddellijk van kracht. Als je je limiet echter verhoogt, moet je 72 uur wachten voordat de wijziging van kracht is. Voorbeelden: 
1.    Ik verander mijn maandelijkse limiet van € 300 per maand naar € 250 per maand. De limietwijziging is van kracht zodra je op 'Bevestigen' drukt.
2.    Ik verhoog mijn maandelijkse limiet van € 300 naar € 350 op 12/04/2023 om 16u30. Mijn nieuwe limiet van € 350 zal dan actief zijn op 15/04/2023 om 16.30 uur.
 
De standaardlimiet
Vanaf 20 oktober 2022 legt de Belgische wetgeving een standaard stortingslimiet van € 200 per week op. Als je wilt, kan je deze standaardlimiet uitschakelen via de instellingen van je account. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar de Kansspelcommissie, die je binnen 72 werkuren een antwoord (positief of negatief) zal geven.
 
 
Als je weigert, kunnen we je helaas niet verder helpen. Als je van mening bent dat je aanvraag ten onrechte is geweigerd, kan je contact opnemen met de Nationale Bank van België om de redenen voor de weigering op te vragen via de volgende contactgegevens:
 
Nationale Bank van België :
info@nbb.be
+32 2 221 21 11
 
Kredietcentrale van de Nationale Bank van België:
ckp.ccp@nbb.be
+32 2 221 30 06
 
 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen