Zoeken
Account en inschrijving
FAQ
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, de live chat, of ons e-mailadres support@circus-...
-
Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
Is je telefoonnummer veranderd? Om je telefoonnummer bij te werken op je Circus-Casino account neem je contact met ons op via ons contactfor...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voo...
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten. Je kunt e...
-
Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
Wens je geen transactionele e-mails meer te ontvangen, zoals bevestigingen van bestellingen, van opnames, etc.? Ga naar je accountinstelling...
-
Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om je pseudo te veranderen. Aangezien slechts één account per persoon is toegestaan, is het niet ...
-
Vanaf welke leeftijd mag je je inschrijven op Circus Casino?
Er is een minimumleeftijd van 21 jaar om op ons platform in te schrijven.
-
Moet ik ingeschreven zijn om te spelen op Circus Casino?
Als je niet ingeschreven bent, kan je de kwaliteit van onze online spellen bekijken door, met een beperkt en fictief krediet, een demospel s...
-
Hoe kan ik me inschrijven op Circus Casino?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Circus Casino! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen ...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Circus Casino. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Circus Casino? Als 100% legale website die door de Belgische Kans...
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op Circus Casino. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblij...
-
Voor welke beroepen is het verboden om te spelen?
Personen met bepaalde beroepen, zoals notarissen, magistraten, deurwaarders of politieagenten mogen geen kansspellen spelen en mogen zich da...
-
Moet ik betalen om me op Circus Casino in te schrijven?
Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online casinospellen in te schrijven. Als je eenmaal ingeschreven bent, kan je beginne...
-
Kan ik meedere accounts op Circus Casino hebben?
Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde kansspelwebsite. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksreg...
-
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
lik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt ...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Circus-Casino account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen ...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen....
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, ga je in je account naar het tabblad 'Identiteit'. Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je an...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Circus Casino account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het cont...
-
Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven. WIJZIG JE ADRES
-
Ik wil geen e-mails of communicatie meer van Circus ontvangen. Wat kan ik doen?
Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uit te schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op ...