Hoe kan ik de klantendienst contacteren vanaf mijn telefoon?

Wil je ons vanaf je telefoon contacteren? Volg dan de volgende stappen.

Selecteer op Circus de drie parallelle balkjes bovenaan links van je scherm.

 

In het menu kan je op twee manieren contact opnemen: via ons contactformulier of via onze Livechat (als je bent aangemeld).

Om naar het contactformulier te gaan, selecteer je Hulp en Contact en klik je daarna op Contactformulier.

 

Dan word je doorgestuurd naar ons contactformulier. Als je bent aangemeld, hoef je enkel het onderwerp in de keuzelijst te selecteren en je vraag te typen. Als je niet bent aangemeld, moet je alle velden handmatig invullen. 

 

Wat de Live chat betreft, is er een groen bolletje zichtbaar wanneer onze medewerkers beschikbaar zijn. Als ze niet beschikbaar zijn, kleurt het bolletje oranje. 

 

Wanneer je op Live chat klikt, kan je een vraag stellen. We leggen dan verschillende artikels uit onze veelgestelde vragen voor. 

 

Als je het antwoord op je vraag niet vindt, kan je een gesprek beginnen met een van onze medewerkers door Live chat te selecteren. Type je bericht en druk op de knop Chatsessie beginnen. 

 

Wanneer het gesprek met onze medewerker beëindigd is, kan je het beoordelen met behulp van een positief of negatief cijfer en een opmerking. Jouw mening is van belang, want zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren!

 

Welke contactmethode je ook kiest, onze teams helpen je altijd met plezier verder!

 

Wil je ons vanaf je computer contacteren? Volg dan de volgende stap!

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 20

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen