Hoe kunnen we helpen?
Laat het ons weten!
Zoeken
Uitgelichte artikelen:
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u ItsMe gebruikt, zorg er dan voor dat uw gegevens op uw app...
-
Hoe gebruik ik Itsme om mijn account te authenticeren?
Uw account authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! U hebt verschillende opties: - authenticeren met ITSme; - authenticeren door...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Er zijn verschillende opties beschikbaar: - Authenticeren via ItsMe; - Authenticeren door e...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een...
-
Hoe doe je een snelle storting via een QR-code?
Met een snelle storting via QR-code kun je snel een storting doen met je smartphone. Toegang tot deze stortingscode vind je aan de rechterzi...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, de live chat, of ons e-mailadres support@circus-...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voo...
-
Hoe kan ik de klantendienst contacteren vanaf mijn computer?
Wil je ons vanaf je computer contacteren? Volg dan de volgende stappen. Ga op Circus naar het menu Helpcentrum rechts bovenaan het scherm en...
-
Hoe kan ik de klantendienst contacteren vanaf mijn telefoon?
Wil je ons vanaf je telefoon contacteren? Volg dan de volgende stappen. Selecteer op Circus de drie parallelle balkjes bovenaan links van je...
-
Wat is een standaard stortingslimiet?
Vanaf 20 oktober 2022 legt de Belgische wetgeving een standaard stortingslimiet van € 200 per week op. Deze limiet staat vast en geldt voor ...
-
Directe stortingen - Open Banking, hoe werkt het?
Met Instant Payments kun je sneller geld storten doordat je rechtstreeks verbinding hebt met je bank. Selecteer op de stortingspagina gewo...
-
Hoe kan ik me inschrijven op Circus Casino?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Circus Casino! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen ...
-
Storten via Neosurf (MyNeosurf)
1. Ga naar de pagina "Stortingen" en selecteer de optie Neosurf. Vul het bedrag van uw code in. 2. U wordt vervolgens doorverwezen naar de...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Circus Casino. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Circus Casino? Als 100% legale website die door de Belgische Kans...
-
Mijn aanvraag tot het opheffen van de standaard stortingslimiet werd geweigerd. Waarom?
Als de Kansspelcommissie je aanvraag tot het opheffen van de limiet heeft geweigerd, dan komt dat doordat je als wanbetaler geregistreerd st...
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Circus: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limiete...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Circus-Casino account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen ...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen....
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Circus Casino account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het cont...
-
Je wilt je legale limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ja. Ga hiervoor naar uw accountinstellingen en klik op de knop "limiet opheffen": Uw verzoek wordt automatisch doorgestuurd naar de Ga...
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaa...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom nie...
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van Hi...
-
Ik wil me graag laten verbieden te spelen. Wat moet ik doen?
Voel je de behoefte om voorgoed te stoppen met spelen? Je kunt een spelverbod krijgen door de instructies te volgen instructies die beschikb...
-
Ik wil graag een pauze inlassen of mezelf even uitsluiten. Hoe doe ik dat?
Wil je even afstand nemen van kansspelen om de controle niet te verliezen? Wij bieden verschillende hulpmiddelen aan waarmee je je speelgedr...
-
Hoe en waarom moet ik mijn account verifiëren?
De verificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd. Als 100% legale site houdt Circus Ca...
-
Hangt de winstkans af van Circus Jackpots van het bedrag dat je inzet?
Helemaal niet! Alle spelers die inzetten hebben dezelfde winstkans ongeacht het bedrag dat zij inzetten. Je kan een inzet van € 0,01 plaatse...
-
Wat is het verschil tussen spelen met echt krediet en spelen in demomodus?
Wanneer je met echt krediet speelt, speel je met echt geld dat je op je account hebt gestort In dit geval kan je je winst opnemen. Als je ...
-
Het lukt me niet om een spel op te starten of het spel blijft 'loading' aangeven. Wat kan ik doen?
Als je er niet in slaagt om een spel te starten of als het spel blijft 'loading' blijft aangeven, is de kans groot dat je WiFi-verbinding ni...
-
Ik werd in het midden van een spel uitgelogd. Krijg ik mijn kredieten terug?
Vergeet niet dat je krediet nooit verloren gaat zelfs als de verbinding plots wordt verbroken. Je kan je huidige spel altijd opnieuw starten...
-
01/01/2025 - Technische storingen - spelsessies
Ons platform heeft technische storingen ondervonden, vooral met betrekking tot spelsessies. Als u al contact hebt opgenomen met onze klanten...
-
Het lukt me niet om aan een toernooi mee te doen. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om aan een toernooi mee te doen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend. Voer een st...
-
Ik heb een toernooi gewonnen! Wanneer ontvang ik mijn winst?
Proficiat! Je winst wordt automatisch binnen 10 tot 30 minuten nadat het toernooi is beëindigd op je account gestort. Heb je een cadeau gewo...
-
Wat is een 'Rebuy' en een 'Add-on'?
Met een Rebuy kan je een nieuw spel starten om opnieuw in het klassement te worden opgenomen. Met een Add-on kan je speltijd of speltegoed...
-
Hoe werkt de Money Maker?
Hier is een video om je te helpen begrijpen hoe de Money Maker werkt. Als je nog vragen hebt over dit onderwerp, aarzel dan niet om con...
-
Wat is een actieve speler?
In overeenstemming met onze gebruiksvoorwaarden zijn al onze voordelen aan uw activiteit op uw spelersaccount gekoppeld. Om als actief bes...
-
Wat verandert de wetgeving voor mij als speler?
Circus is nu onderverdeeld in 2 losse websites: een voor casino en een voor sport. Voortaan moet je dus 2 aparte accounts hebben: een voor ...