Je ondervindt een probleem bij het storten via Neosurf. Wat moet je doen?

Heb je net een bedrag gestort via Neosurf en is er een probleem opgetreden? 
 
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@circus-casino.be, via het contactformulier of via de live chat.
 
Gelieve ons de volgende informatie te bezorgen: 
 
 - Het geschatte tijdstip waarop de transactie werd uitgevoerd en het bedrag
 - De stortingsreferentie
 - De gebruikte Neosurf-code
 
Er kunnen verschillende situaties voorkomen: 
  • De code is gebruikt, maar de transactie is nog in behandeling.
 
We zullen de desbetreffende transactie controleren op https://www.neosurf.com/my-voucher/. Als het bedrag van zowel ons platform als jouw rekening is afgehaald, dan kunnen we dit handmatig valideren.
 
Je kunt het saldo van je voucher bekijken op https://www.neosurf.com/my-voucher/. Indien het bedrag van je voucher is gedebiteerd, kun je ons de stortingsreferentie doorsturen.
 
  • De code was geldig voor € 50, maar ik kon alleen € X gebruiken.
 
Dit is mogelijk wanneer je een stortingslimiet hebt ingesteld en deze bijna is bereikt. In dit geval blijft de code geldig en kan het resterende krediet worden gebruikt zodra je stortingslimiet het toelaat. Je kan het resterende bedrag van de Neosurf-code ook raadplegen via bovenstaande link.
 
 
  • De code is gebruikt, maar niet op jouw Circus-Casino.be-account.
 
In dit geval kunnen we je helaas niet helpen. Je dient je codes en toegangscodes veilig te stellen en ervoor te zorgen dat ze alleen door jou gekend zijn. Aarzel niet om het wachtwoord van jouw Circus.-Casino.be-account opnieuw in te stellen als je denkt dat het misschien in verkeerde handen is gevallen.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 5

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen