Zoeken
Storting
FAQ
-
Hoe doe je een snelle storting via een QR-code?
Met een snelle storting via QR-code kun je snel een storting doen met je smartphone. Toegang tot deze stortingscode vind je aan de rechterzi...
-
Je wilt je legale limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ja. Ga hiervoor naar uw accountinstellingen en klik op de knop "limiet opheffen": Uw verzoek wordt automatisch doorgestuurd naar de Ga...
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaa...
-
Hoe verifieer ik mijn MyNeosurf account?
Er zijn transactielimieten op MyNeosurf met een Basic account. Om te kunnen genieten van een MyNeosurf Premium account, moet u uw MyNeosurf ...
-
Directe stortingen - Open Banking, hoe werkt het?
Met Instant Payments kun je sneller geld storten doordat je rechtstreeks verbinding hebt met je bank. Selecteer op de stortingspagina gewo...
-
Storten via Neosurf (MyNeosurf)
1. Ga naar de pagina "Stortingen" en selecteer de optie Neosurf. Vul het bedrag van uw code in. 2. U wordt vervolgens doorverwezen naar de...
-
Hoe MyNeosurf werkt
Uw MyNeosurf account is toegankelijk via: https://www.myneosurf.com/nl_NL/application/login/client Eenmaal ingelogd hebt u toegang tot uw ...
-
Ik ondervind een probleem bij het storten via Aion. Wat kan ik doen?
Aion Bank biedt geen Bancontact-kaarten of -systemen aan, alleen Mastercard debetkaarten. Transacties worden daarom niet op dezelfde manier ...
-
Wat zijn persoonlijke stortingslimieten?
Er bestaan 3 soorten persoonlijke stortingslimieten: 1. Dagelijkse limiet De dagelijkse limiet houdt rekening met stortingen van de afgelo...
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Circus: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limiete...
-
Ik heb een Neosurf-code voor minderjarigen, maar kan die niet gebruiken. Waarom?
Neosurf-kaarten voor minderjarigen die in de krantenwinkel zijn gekocht, kunnen niet op ons platform worden gebruikt. Volg de instructies op...
-
Kan ik mijn stortingsgeschiedenis verwijderen?
Nee. Dat is helaas niet mogelijk.
-
Wat is OmniumSecure?
Met OmniumSecure kan je in alle veiligheid een Neosurf- of Paysafecard-code kopen voor gebruik op ons platform. Dit is een goed alternatie...
-
Ik ondervind een probleem bij het storten via PayPal. Wat kan ik doen?
Als je een probleem ondervindt bij het storten via PayPal, nodigen we je uit om ons het ID van de betreffende transactie te geven, evenals h...
-
Ik ondervind een probleem bij het storten via Skrill. Wat kan ik doen?
Als je een probleem ondervindt bij het storten via Skrill, nodigen we je uit om ons het ID van de betreffende transactie te geven, evenals h...
-
Ik ondervind een probleem met bij storten via Ogone. Wat kan ik doen?
Als je een probleem hebt met storten via Ogone en je geld is afgeschreven, kun je ons het bewijs van debitering sturen samen met alle releva...
-
Je ondervindt een probleem bij het storten via Neosurf. Wat moet je doen?
Heb je net een bedrag gestort via Neosurf en is er een probleem opgetreden? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@circus...
-
Wat zijn de verschillende stortingslimieten op Circus?
Er zijn 2 soorten stortingslimieten op Circus: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. 1. Persoonlijke limieten Deze limieten zijn sp...
-
Kun je geld storten of opnemen van een bankrekening die niet van jou is?
Nee. Om veiligheidsredenen kun je een bankrekening die niet van jou is niet gebruiken voor stortingen en opnames, zelfs niet met toestemming...
-
Hoe kan ik geld storten op Circus Casino?
Er is niets zo makkelijk als het maken van een storting op Circus! Ga in je instellingen naar het tabblad 'Storting' en volg de instructies ...
-
Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan storten?
Het minimale stortingsbedrag is € 10 (€ 5 als je voor een storting kiest met Neosurf). In België zijn je stortingen vanaf 21 Oktober 2022 ...
-
Ik wil een storting uitvoeren met een prepaidkaart. Hoe doe ik dat?
Om een prepaidkaart te krijgen, heb je meerdere mogelijkheden. • Paysafecard: vind een een verkooppunt of bestel je kaart online op de web...
-
Ik vind mijn storting niet terug in mijn geschiedenis. Hoe weet ik of het goed is uitgevoerd?
Als je storting niet in je geschiedenis wordt getoond, is er een fout opgetreden tijdens je transactie. Vergeet niet dat onze teams al je po...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom nie...
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van Hi...
-
Mijn transactie werd geweigerd door paysafecard. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geld te storten, maar je transactie door paysafecard geweigerd wordt of als je een probleem met de betaalpagina van paysafec...